Sunday, December 30, 2007

Για το χρόνο που έρχεται..

Η Βαμβουνάκη λέει : "Με τον καιρό σχεδόν βεβαιώθηκα, οι άλλοι δεν προσέχουν απαραιτήτως σε σένα αυτά που περιμένεις πως θα προσέξουν. Μπορεί να σκαλώσουν σε άλλα που εσυ δεν φαντάζεσαι, όμως αυτά που φοβάσαι τα κρίνουν αλλιώς. Ίσως μάλιστα και να σ'αγαπούν για κείνο που εσύ απεχθάνεσαι. Μια και δε βρίσκω άκρη λοιπόν προσπάθησα να δέχομαι τον εαυτό μου με τα καλά και τα κακά που μου δόθηκαν. Έτσι κι αλλιώς είμαι και θα μείνω κατακερματισμένη σε δεκάδες, εκατοντάδες εικόνες μου, όσα και τα μάτια εκείνων που με κοιτούν. Εικόνες μου που εγω ποτέ μου δεν θα μάθω..".

Για τον Νέο Χρόνο λοιπόν που έρχεται αποφάσισα ότι : θα δΕχΟΜαι τΟν ΕαυΤο ΜοΥ Με τΑ κΑλα κΑι τΑ κΑΚα πΟυ μΟυ δΟΘηκΑΝ..

Εύχομαι σε όλους σας ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ, ΑΓΑΠΗ και ΧΑΜΟΓΕΛΟ.. πολυ ΧΑΜΟΓΕΛΟ..

9 comments:

If...ιγένεια said...

Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και αγάπη. Καλή χρονιά να έχουμε. ;D

Madtastic said...

Ιφιγενειούλα μου Χρόνια Πολλά και καλά γλυκιά. Υγεία, χαρά και κάθε καλό.!!! Καλή και όμορφη χρονιά να έχουμε ::))

γιώργος said...

Καλημέρα…
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά…
Χρόνια καλά, με υγεία και ευτυχία…
Εύχομαι κάθε ευχή σου να πραγματοποιηθεί, όσο μεγάλη ή μικρή μπορεί να είναι…
Και πάνω απ’ όλα, να είμαστε καλά, να τα λέμε διαδικτυακά, με κείμενα ψυχής…
Την καλημέρα μου και πάλι…

Madtastic said...

Χρόνια πολλά και καλά Γιώργο μου.Με υγεία κι χαμόγελο. Πραγματικό χαμόγελο. Ό,τι μα ότι επιθυμείς σου εύχομαι καλέ μου.
Σε φιλώ.
Καλή σου μέρα

NY ANNA said...

Ναι, μόνο που το ζήτημα είναι από ποιους σου δόθηκαν τα "κακά"... (Γιατί τα καλά είναι ευπρόσδεκτα...) Γιατί αν σου δόθηκαν από τους "λάθος", οφείλεις στον εαυτό σου να τον κανακέψεις και να τα αφήσεις πίσω - και τα "κακά" και τους "λάθος".
Σ' αγαπώ πολύύυυυυυυυυυ!
Το "καλικατζαράκι" σου.

(Και για να ΜΗ σοβαρευόμαστε... Εγώ για παράδειγμα φέτος θα αφήσω πίσω τις... τρίχες στο μπικίνι μου. Καιρός για λέιζερ! Εντάξει, ναι, ξέρω. Είμαι εντελώς σούργελο. Και ηλίθια!)

Madtastic said...

Γλυκό μου καλικατζαράκι εγω να δεις ποοοοοοοοοοοοσο πολύ σ'αγαπώ !
Λέιζερ ε ?? αντε ντε ! θα το κανονίσεις or what !
Φιλί γλυκό στα μούτρα

Μαυρος Σκυλος said...

Kai egw me ti sira mou tha eyxithw xronia arketa, me ygeia, etyxia, kai o,ti allo potheis se esena alla kai se olous emas pou se agapame gia ayto pou eisai.
Filakia Stellitsa mou

Madtastic said...

Σκυλάκι μου γλυκό !!!! χαθήκαμε..
:((
Σου εύχομαι υγεία, χαρά και κάθε καλό. ότι πραγματικά επιθυμείς.
Παρε φιλί γλυκό (σου έχω αδυναμία το ξέρεις ε ?) και να κανονίσουμε καμια συνάντηση.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.